fredag 4 mars 2011

Hoppasan Kerstin!

Har inte bloggat på exakt en hel månad.
Vi har legat snoriga i några veckor och så har det börjats med inskolning på dagis så jag har helt enkelt haft annat för mig. Tur man inte är en storbloggare som lever på bloggen då hade jag ju fått leva på nudlar ett tag nu.

Haaaa, ja se'n sist så har lillen som sagt börjat dagis, funkar ok, h*n gastar inte lika hysteriskt som många andra. Är jag nöjd då? Inte ett skit, jag vill att h*n saknar mig lite iallafall, är det så jävla mycket begärt?
Så har ungen även börjat sova hos far sin en kväll i veckan, skönt på ett sätt, tomt på så många andra sätt!

Vad som händer i tunisien, egypten & libyen tänker jag inte gå in på, jag tycker så jävla mycket, men orkar inte ge mig in i en diskussion bara för det.

Folk tjatar om Ben & Jerrys till höger och vänster precis hela jävla tiden, vet du vad?
Jag har aldrig smakat på skiten! Alls!
Sen jag läste Den hemlige kocken (läs, läs, 40 spänn på adlibris!), så äter jag glass sjukt sällan och då välja en överskattad kemikaliefabrik skulle ju kännas lite.... eh, NEJ!
Tvivlar inte en sekund på att det smakar gott, jag hade kunnat få en gammal skosula att smaka fantastisk med rätt  kemikalier!

Vet inte riktigt vad jag yrar om här nu för jag är barnledig (läs älsklingslös) och har då druckit en del... såklart!
Men jag kan fan inte koppla av, ungens rum är ju läskigt tomt & tyst! :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar