onsdag 21 september 2011

Hämnd ljuva hämnd

Nu har ungjäveln betett sig som en riktig liten rövhatt två nätter i rad. Inatt fick jag till exempel sova 2½ timme och det inte ens i sträck utan i 30 minutersintervaller.

Men det är lugnt, jag har redan planerat den perfekta hämnden!
Om ett gäng år när han tror att det hela är glömt och förlåtet smäller det!

När han är fjortis och varit ute riktigt sent och druckit och tror att han ska få sova hela dagen så han slipper vara vaken och bakis.... DÅ tänker jag ställa mig och skramla med kastruller utanför hans rum en gång i kvarten och när han nästan gråtfärdig till slut ger upp allt hopp om sömn och masar sig ur sängen ska jag skratta rått och säga:

- Nu känns bla.

Se'n ska jag lägga mig och snarka gott!

2 kommentarer:

  1. Yeah!!! Den planen har jag också smitt länge. Just nu är min minsta en riktig liten tjackapa och väcker mig hela jävla nätterna. Jag blir galen snart! Men som sagt... om några år. Terra, terra, terra. Moooahahaha.

    SvaraRadera
  2. Ja jävlar vad dom ska få!
    Funderar även på hockey-frisyr heeela gymnasiet! :D

    SvaraRadera