onsdag 21 september 2011

MFK - Svenska komiker

Det var ju riktigt länge se'n jag hade en Mary/Fuck/Kill, så här kommer en.

Magnus Betnér
Soran Ismail
Måns Möller

Att jag skulle döda Måns Möller känns ganska givet. Egentligen passar han inte ens i kategorin för han är ju inte rolig nå'nstans. Och nå'n har klippt av hans överläpp... kanske gick det fel med hans tilltänkta omskärelse i bagageluckan på en skum bil i fiskhamnen? Vad vet jag, överläppen rök iallafall nå'nstans i barndomen.

Egentligen vill jag ju både knulla som kaniner dagarna i ända OCH gifta mig med Magnus Betnér, men äktenskap och hett, hett apsex går nog inte att kombinera ( inte i längden iaf) så det blir massor av svettigt imma-igen-fönstrena-sex med den underbart rolige herr Betnér!


Åh titta bra på honom! Ögon man kan glo in i i flera dagar, käklinje to die for, perfekt äppelrumpa och politiskt inkorrekt humor som får iaf mig att vika mig dubbel i ett hörn och skratta så jag gråter. Och så tycks han ju ha massor innanför pannbenet!

Så då återstår det att gifta sig med Soran Ismail... hahaha säkert roligaste bröllopsdagen man kan få, för han är ju trots allt 2:a på min lista över svenska favoritkomiker efter Betnér. Och han verkar ju faktiskt också ha en hel del vett i skallen... ser bara inte riktigt hur jag (nå'n?) kan ha sex med honom utan att skratta sig halvt fördärvad. Han är ju mycket mer SÖT än het. Lite som en seriefigur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar