lördag 18 december 2010

Fantasilöst!

Lyckades ju faktiskt få hit vin utan att gå ut igår. Yey me!

S skulle ändå hit och dricka kaffe och hade vägarna förbi systemet, mycket smidigt indeed.
Vi tog en kopp kaffe och se'n satt vi mest och åt ost och babblade. Ja och drack vin då förstås. Såklart till nya bloggens ära, för hon bryr sig så himla mycket om det!

Men vi måste gjort fel på nå't sätt för istället för bakis blev vi förkylda båda två!?
Vi drack nog helt enkelt inte nog.
Det har varit en lång och mödosam dag, jag har varit tvungen att hämta mat ur frysen, gå ända till micron och värma mat till trollet, byta blöjor och leka! Vad fan! Tror ungen att jag är ett annat barn eller? Kan h*n inte leka själv? Hmpf fantasilöst, på min tid lekte minsann mamma aldrig med mig och se så livlig fantasi jag fick!

Men nu hörs inget annat än tv'n och genast förvandlas terroristungen till den vackraste av änglar där h*n ligger still och TYST i sin säng.

Hmm ett glas vin på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar