onsdag 29 december 2010

Tiny Spa


Ibland kör jag och mini en liten spa-dag. Tror inte bebisar har något direkt behov av det, men å andra sidan är det ju inget avancerat så why not?

Skillnaden är att där jag i vanliga fall t.ex klipper naglar i sömnen och h*n badar fullt normalt och trist så tar jag god tid på oss såna här dagar.
Tänder ljus & rökelser, ger mini en helkroppsmassage, manikyr, pedikyr, hand, fot och huvudmassage och se'n stoppar jag ungen i ett mysigt skumbad. Nöjd unge, nöjd morsa.

Idag skulle vi h ett tiny spa, men jag hade glömt att jag har bjudit hem en kompis och hennes son på middag, så det blir ju inget med det. Imorgon jobbar jag så det blir helt enkelt inget förrän på nyårsafton på dagen.

Skulle behöva en liten spa-dag själv också, men vi får försöka hinna med båda på fredag.
Nej nu ska här städas & skuttas in i en dusch innan jag börjar med maten. Vill helst vara klar med allt när de kommer, för hur mycket jag än älskar dem så älskar jag inte hur hennes son behandlar mini-me, han slåss så fort han tror att vi inte ser, så man kan inte lämna dem ensamma ens en minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar