lördag 22 januari 2011

Great minds shop alike?

För nån vecka sen fick jag mail från en kompis som bor i Belgien. Vi har inte setts på tio år, men håller flitig mail och telefonkontakt.
Han hade mailat över en bild på sin senaste tavla för att höra min åsikt.
Han hade ställt tavlan i sin säng och vad ser jag förutom en fantastisk tavla?

Jo, han har ovetandes om min shopping köpt en EXAKT likadan sovlampa och nästan helt identiska sängkläder! Rutorna på hans lakan var halvmillimetern större, annars exakt samma svartvita rutor, vitt på svart på ena sidan och svart på vitt på andra!

Het sinnessjukt ju!
Så ja plockade såklart fram kameran & mailade en bild på min säng och sänglampa och vi har garvat åt det här se'n dess.

Vad är oddsen liksom?
Undra om vi har shoppat nå't mer identiskt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar