lördag 8 januari 2011

MFK - Lost

Haha fick just en så skojig och infantil idé att jag bara måste genomföra den!

Med start idag så kör jag ett MFK (Marry/Fuck/Kill) i veckan.
För er som inte vet riktigt vad "leken" går ut på så ska man bland tre personer välja vilken man ska göra vad med.
Känner nå'n för att haka på/apa efter så go ahead, det är ju bara skitkul. Lämna en kommentar med länk så jag kan få se Dina svar också.

Ok, veckans tema blev Lost, så kandidaterna är:

Jack Shepard
Desmond Hume
James 'Sawyer' Ford

Alltså karaktärerna, inte själva skådisarna.

Jag skulle F Sawyer's brains out, bara för att... han är ju sådär aphet på ett lite pojkaktigt vis.

Se'n skulle jag mörda Jack för att... han är förvisso skållhet han med, men han är så jävla käck och helylle så jag mår lite illa.

Och självklart skulle jag gifta mig med Desmond Hume... för att, han är manligast och jag skulle kunna vakna till det där leendet och den dialekten i många, många år utan att tröttna!

 
Oh yum yum yum! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar