söndag 30 januari 2011

Störtkär!

Det är faktiskt inte så fta jag faller för ett par skor. Längre.
Jag köpte minst ett par skor i månaden när jag var lite yngre, men med åren har jag blivit mycket mer medveten om kvalitet och impulsköper så gott som aldrig skor.

Är inte i något som helst behov av skor, men såg ett par stövlar igår som bara stod och skrek mitt namn! De skrek inte ens, de VRÅLADE! KÖP OSS! KÖP OSS! KÖP OSS!
Högkvalitativa, italienska stövlar med låg klack och i mjukt, mjukt, matt, svart nubuck.
Jag förälskade mig direkt och visste innan jag tittat på prislappen eller ens provat dem att de SKULLE med mig hem. De satt som gjutna och var dessutom på rea!
När det kommer till skorea lönar det sig ibland att ha stora fötter, för det fanns bara två par kvar, ett i 39 och ett i 40, lyckan var total när jag skulle betala och fick dem för 800 istället för de 1600 de egentligen kostat.

Yay!
Hahaha, faaan vad ointressant för någon annan att läsa, men jag är så nöjd så jag var tvungen att dela med mig av den underbara nyheten!


Möt mina underbara nya vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar