måndag 10 januari 2011

LCHF start

Jaha, då var den 10:e här och jag har vinkat alla kolhydrater adjö!

Till frukost blev det 3 kokta ägg ihopmosade med 50 g smör och lite salt. Gott!
Jag har så mycket annat att göra idag så lunch och middag blir nog inte mer avancerat än grillad kyckling med hemmagjord majjo, men å andra sidan så har jag ju inte direkt lovat massa recept heller.

Tar däremot GÄRNA emot goda LCHF-recept från er!

Hittar jag på eller testar exceptionellt goda recept på vägen så delar jag naturligtvis med mig.

Imorse vägde jag prick 60 kilo,vilket enligt "normalkurvor" är en övervikt på 4 Kg, men enligt mig själv en övervikt på 5 Kg. Tänker dock inte stå och väga mig stup i kvarten, utan kör en kontrollvägning på måndagar bara.

Ha nu en underbar dag gott folk och behöver ni nå't att skratta åt så finns det massor här.

Maj aj-fån did it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar