tisdag 11 januari 2011

Socker-mongo!

Hahaha dag ett med LCHF och mitt sockerberoende lever redan rövare! Direkt när mini däckat började jag skruva på mig i soffan och fundera över vad jag skulle hysta down the pie-hole... skrattretande om än mycket skrämmande att jag är så beroende av socker!

Minns inte riktigt hur lång tid det tog på sig att försvinna sist, men snabbt hoppas jag.

Jag satte igång att göra LCHF-bounty, men vart inte hundra nöjd med konsistensen på kokos-kletet för det gick inte att forma för hand, så jag pressade ner det i isformar med hjälp av teskedar.
Bra drag för i väntan på att de skulle frysa så det var dags att doppa dem i choklad så åt jag en näve nötter och kände inte riktigt lika mycket för att göra klart dem idag.

Bild & recept imorgon.
Nu kallar kudden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar