lördag 22 januari 2011

MFK - Brittiska komiker

Ricky Gervais
Eddie Izzard
Simon Pegg

Oj, det här blir svårt för jag har spontant ingen ligga-impuls med nå'n av dem... får se vem som blir kvar då.

Jag skulle gifta mig med Eddie Izzard. En kille som kallar sig själv " a male lesbian" måste ju bara ha en så in i helvette skojig hjärna! Och tänk date-nights med en man som kan hantera lika höga klackar som jag själv. Skoj, skoj! Och coolt att heta Izzard i efternamn.
(Om nu nå'n tror att han är gay så är så inte fallet och skulle det vara det så fan skoj äktenskap, då kan båda ligga med vem som helst!)

Och jag skulle nog... fan vill inte mörda nå'n heller ju. Äh det får bli Ricky Gervais för jag tycker Simon Pegg är alldeles på tok för skojig för att dö.

Så det återstår att ligga med Simon... kan säkert vara kul. Haha.

Meet my hubbie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar