lördag 15 januari 2011

MFK - Lord of The Rings

Ok, än en gång karaktärerna, inte skådisarna.

Boromir
Legolas
Aragorn

Jag skulle döda Boromir, vet inte riktigt varför, men jag vill inte döda någon av de andra två så då återstår ju bara han.
Skulle ligga hårt brutalt och länge och väl med Aragorn för att... ja men titta på honom!
Svettig, smutsig och åh så läcker!

Och då återstår det att gifta sig med Legolas, inte för att jag tycker att han är riktigt giftas-material, men hallåå bo i skogen bland träden, ja tack!

2 kommentarer:

  1. Känner så väl igen det där du beskriver att man blir så trött på att censurera sig själv hela tiden. Samma här, det var lite roligare när ingen jag kände visste om min blogg... nu känns det som man håller igen lite. Trist. Jag kanske också borde klappa igen och "flytta" butiken till mer anonyma trakter där ute i cyberspace. Vi får se.

    SvaraRadera
  2. Men eller hur? Det är ju egentligen helt sjukt att man är mer bekväm med att vara öppen och ärlig mot totala främlingar än med folk som känner en, men det känn definitivt som att man har ett större spelrum när ingen man känner läser. :)
    Hoppas du informerar mig på nå't sätt isåfall för jag gillar din humor. Har läst se'n innan jag blev anonym.

    SvaraRadera